تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 - 18:24
کد خبر : 1101

مرادی: هنگام بارش باران مشکل خاصی در منطقه ۵ وجود نداشت

همزمان با بارش رحمت الهی در سطح شهر تهران، عدم آبگرفتگی معابر، کانال ها و نهرها یکی از دغدغه های اصلی مدیریت شهری به شمار می رود تا شهروندان بدون مشکل در سطح شهر تردد داشته باشند. به گزارش  روابط عمومی منطقه ۵، مرتضی مرادی سرپرست معاون خدمات شهری منطقه ۵ درباره این موضوع اظهار

همزمان با بارش رحمت الهی در سطح شهر تهران، عدم آبگرفتگی معابر، کانال ها و نهرها یکی از دغدغه های اصلی مدیریت شهری به شمار می رود تا شهروندان بدون مشکل در سطح شهر تردد داشته باشند.

مرادی: هنگام بارش باران مشکل خاصی در منطقه ۵ وجود نداشت

به گزارش  روابط عمومی منطقه ۵، مرتضی مرادی سرپرست معاون خدمات شهری منطقه ۵ درباره این موضوع اظهار داشت: از هفته گذشته با توجه به پیش بینی های صورت گرفته و با تاکید شهردار منطقه، برنامه ریزی های دقیق و اقدامات مناسبی از سوی شهرداران نواحی ۷گانه، روسای خدمات شهری و سایر همکاران حوزه خدمات شهری انجام شد.

وی افزود: لایروبی های مستمر و بسیار دقیقی از سوی همکاران ما صورت گرفت، برنامه ریزی برای نهرشویی، به نحوی که تمام دره ها و کانال های واقع در منطقه ۵ لایروبی شد.

مرادی در پایان با بیان اینکه به گواه سامانه ۱۳۷ و مدیران بالادستی، به هنگام بارش باران مشکل خاصی در منطقه ۵ وجود نداشت، اظهار داشت: با تلاش مجموعه همکاران در منطقه ۵  و همکاری شهروندان فهیم منطقه، به لطف خدا در زمان بارش باران آنچه که اتفاق افتاد آرامش، زیبایی و لذت از رحمت الهی بود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.