تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 شهریور 1401 - 22:17
کد خبر : 11914

احداث 1842 واحد مسکوني در منطقه 15

شهردار منطقه 15 گفت: با تشکيل قرارگاه مسکن در منطقه، کلنگ احداث چهارمين پروژه مسکن نيز امروز بر زمين زده شد تا شاهد احداث هزار و 842 واحد مسکوني در منطقه باشيم. به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه 15، سيد مهدي صباغ در آيين کنگ زني پروژه شهيد شيرودي در محله مشيريه گفت: قرارگاه جهادي

شهردار منطقه 15 گفت: با تشکيل قرارگاه مسکن در منطقه، کلنگ احداث چهارمين پروژه مسکن نيز امروز بر زمين زده شد تا شاهد احداث هزار و 842 واحد مسکوني در منطقه باشيم.
به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه 15، سيد مهدي صباغ در آيين کنگ زني پروژه شهيد شيرودي در محله مشيريه گفت: قرارگاه جهادي مسکن منطقه با هدف به حداقل رساندن زمان و حذف فرآیندهای موازی و زائد برای صدور مجوزهای لازم تولید مسکن، شناسایی همه ظرفیت‌های تولید و تلاش برای فعال‌سازی آنها با دستور شهردار تهران راه اندازي شد.
او به پروژه شهيد شيرودي اشاره کرد و افزود: در اين طرح 770 واحد مسکوني در 11 بلوک در متراژ 90 مترمربع به بالا با زيربناي کل بلوکهاي مسکوني- تجاري 97 هزار متر مربع، فضاي خدمات عمومي با زيربناي 9 هزار و 500 متر مربع و فضاي تجاري با زيربناي 3 هزار مترمربع به همت صندق تعاون و سرمايه گذاري مسکن ودجا احداث مي شود.
شهردار منطقه در ادامه به سه پروژه ديگر قرارگاه مسکن منطقه اشاره کرد و افزود: کلنگ زني احداث 128 واحد مسکونی در خاور شهر، احداث پروژه امین يک و دو با 674 واحد در ضلع جنوب شهرک شهید بروجردی و ساخت 270 واحد مسکوني در شهرک شهيد بروجردي از جمله اين پروژه ها مي باشد.
صباغ در پايان با اشاره به تشکیل قرارگاه مسکن در شهرداری تهران گفت: همت ویژه ای برای همکاری و تسهیل و تسریع در روند صدور مجوز در این ارتباط در منطقه ۱۵ به کار گرفته شده که درسایه این همکاری و همدلی امروز شاهد آغاز به کار چهار پروژه مسکن در این منطقه هستیم.
اين گزارش حاکي است؛ حميدرضا صارمي معاون شهرسازي و معماري شهرداري تهران در اين مراسم ضمن قدرداني از زحمات همکاران در تحقق اين پروژه گفت: آمارهاي سال هاي اخير نشان دهنده اين است که دهک اول تا ششم جامعه بخش اعظم درآمد خود را به بخش مسکن اختصاص مي دهند و اين نشان دهنده اهميت تامين مسکن براي ارتقاي رفاه شهروندان است.
او با اشاره به اينکه در اين راستا هرچه قدم در ايجاد واحدهاي مسکوني ارزان قيمت و با کيفيت برداريم خشنودي خدا را در برخواهد داشت افزود: تمام ظرفيت هاي نرم افزاري شهرداري تهران در خدمت مردم به ويژه نيروي هاي جان برکف دفاعي و نظامي کشور است تا واحد هاي مسکوني با طراحي ايراني و اسلامي و تکنولوژي ساخت مفيد براي شهروندان احداث شود.
برپايه اين گزارش؛ مراسم کلنگ زني پروژه شهيد شيرودي در محله مشيريه امروز با حضور حميدرضا صارمي معاون شهرسازي و معماري شهرداري تهران، جلال بهرامي معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، سيد مهدي صباغ شهردار منطقه 15، صالح مديرعامل صندق تعاون ودجا، اميرباقري مديرعامل بنياد تعاون ودجا، به آذين جانشين سازمان صنايع هوا فضا، حجت الاسلام اصغرپور رئیس عقیدتی، سياسي سازمان صنايع هوافضا و حجت الاسلام ميرعمادي رئیس عقیدتی، سياسي بنياد تعاون ودجا برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.