تاریخ انتشار : دوشنبه 21 شهریور 1401 - 19:09
کد خبر : 12829

با احداث مسير دسترسي از بزرگراه شهيد نجفي رستگار ؛ محله رضويه از بن بست خارج مي شود

  شهردار منطقه 15 گفت: عمليات احداث مسير دسترسي محله رضويه به بزرگراه شهيد نجفي رستگار در ضلع جنوب و شرق محله با هدف خروح از بن بست آغاز شده است. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 15، سيد مهدي صباغ گفت: این مسیر دسترسي پس از گذشت سه سال از احداث بزرگراه شهيد نجفي

 

شهردار منطقه 15 گفت: عمليات احداث مسير دسترسي محله رضويه به بزرگراه شهيد نجفي رستگار در ضلع جنوب و شرق محله با هدف خروح از بن بست آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 15، سيد مهدي صباغ گفت: این مسیر دسترسي پس از گذشت سه سال از احداث بزرگراه شهيد نجفي رستگار با هدف اصلاح نواقص طراحی بزرگراه و حل مشکل ساکنین و بازگشایی گره ترافیکی در محله رضويه احداث مي شود.

به گفته او، در این راستا مسیر ورودی از بزرگراه شهيد نجفي رستگار به خيابان شورا در محله رضويه به طول 350 متر و مسير خروجي به صورت دوربرگردان از خيابان شورا به بزرگراه شهيد نجفي رستگار به طول 250 متر ساخته خواهد شد.

صباغ با اشاره به اينکه با احداث اين مسيرهاي دسترسي، سفر اهالي محل حداقل 20 دقيقه کاهش خواهد داشت گفت: با اجرای این عملیات ضمن ایجاد دسترسی بزرگراه شهید نجفی رستگار به بزرگراه امام رضا/(ع) علاوه برکاهش طول سفر، تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و افزایش رضایتمندی شهروندان به خصوص اهالی محله را در پی خواهد داشت.

شهردار منطقه به تشریح این عملیات پرداخت و گفت: در این پروژه 4 هزار و 500 متر مربع روکش آسفالت مکانیزه، هزار و 500 متر مکعب زیرسازی، 22 هزار متر مکعب خاک برداری، 2 هزار متر طول انهار و جدول بندی ، احداث ديوار حائل بتني مسلح 40 متر طول با اعتباري بالغ بر ۸۰ ميليارد ریال انجام خواهد شد و هم اکنون نیز در خاکبرداري است.

او در پايان افزود: تمام تلاش خود را در ارتقای رفاه و رضایت مندی شهروندان این محله و مطالبات شورایاران و مردم با همکاری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران انجام مي دهيم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.