تاریخ انتشار : شنبه 5 آذر 1401 - 19:48
کد خبر : 15332

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، مدیرعامل برتر اشتغال آفرین کشور

هفتمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیرسال با معرفی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس به عنوان مدیر برتر برگزار شد.  هفتمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیرسال باحضور تعدادی از مدیران برجسته دولتی، نمایندگان مجلس، جمعی از شخصیت های علمی و مدیران بنگاه‌های اقتصادی کشور در سالن همایش های صدا و سیما

هفتمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیرسال با معرفی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس به عنوان مدیر برتر برگزار شد.

 هفتمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیرسال باحضور تعدادی از مدیران برجسته دولتی، نمایندگان مجلس، جمعی از شخصیت های علمی و مدیران بنگاه‌های اقتصادی کشور در سالن همایش های صدا و سیما در تهران برگزار شد.

بر این اساس و با توجه به ارزیابی های صورت گرفته، از حسن خلج طهرانی مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فار نیز با اهدا لوح سپاس و نشان عالی مدیر سال تقدیر به عمل آمد.

اشتغال زایی، کارآفرینی و حرکت در مسیر تجلی اقتصاد مقاومتی از دلایل انتخاب خلج‌ طهرانی عنوان شده است.

گفتنی است منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس با وسعت تقریبی ۵۰۰۰ هکتار در ۴ سایت جنوبی، میانی ، شمالی و توسعه به لحاظ جغرافیایی تقسیم شده است که ۲۰۰۰ هکتار آن عملیاتی و شرکت‌های سرمایه گذار در حال اجرا یا بهره برداری طرح های مورد نظر هستند و ۳۰۰۰ هکتار دیگر از این منطقه نیز در حال آماده سازی زیرساخت‌ها است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.