برندسازی محصولات فولادی با حمایت فولاد مبارکه از دانشبنیانها
معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه گفت: هدف کلیدی ما از امضای تفاهمنامه با شهرک علمی و تحقیقاتی، برندسازی است؛ به این معنا که برندهای ایرانی جایگزین برندهای معتبر خارجی در صنعت فولاد شوند و این بخش از نیازمندیها در داخل تولید شود. محمد ناظمی هرندی، معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه در چهارمین جشنواره و نمایشگاه
محمد ناظمی هرندی، معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه در چهارمین جشنواره و نمایشگاه فولاد ایران در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: در چهارمین دوره نمایشگاه و جشنواره ملی فولاد با محوریت بومیسازی، تفاهمنامهای میان فولاد مبارکه و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان منعقد شد.
وی افزود: هدف از انعقاد این قرارداد، تأمین ۸ دسته از نیازمندیهای صنعت فولاد ازجمله مواد، قطعات و تجهیزاتی است که توسط شرکتهای نوآوری و دانشبنیان که در شهرک علمی تحقیقاتی حضور دارند، بومیسازی میشود.
معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه برای واردات نیازمندیهای خود در سال گذشته بالغ بر ۳ میلیون دلار هزینه انجام داده است؛ با بومیسازی قطعات و تجهیزات در صنعت فولاد کشور، صرفهجویی ارزی قابلتوجهی صورت گرفته است.
وی ادامه داد: هدف کلیدی ما از امضای این تفاهمنامه با شهرک علمی و تحقیقاتی، برندسازی است، بهاین معنا که برندهای ایرانی جایگزین برندهای معتبر خارجی در صنعت فولاد شوند و این بخش از نیازمندیها در داخل تولید شود.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0