تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 آذر 1400 - 10:21
کد خبر : 2160

اجرای موفق تهران جانی دوباره می گیرد در منطقه ۱۶

  سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶، با اشاره به تدابیر شهردار تهران مبنی بر توجه به بزرگترین معضل مردم و کاهش آلام آن‌ها درخصوص موضوع کرونا اظهار داشت: با اجرای طرح های جهادی، هم افزایی و مشارکت حداکثری و بسیج کامل همکاران برای تحقق این امر مهم، واکسیناسیون سیار در منطقه انجام شد. به

 

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶، با اشاره به تدابیر شهردار تهران مبنی بر توجه به بزرگترین معضل مردم و کاهش آلام آن‌ها درخصوص موضوع کرونا اظهار داشت: با اجرای طرح های جهادی، هم افزایی و مشارکت حداکثری و بسیج کامل همکاران برای تحقق این امر مهم، واکسیناسیون سیار در منطقه انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، وی با اعلام این خبر گفت: با راه اندازی نخستین مرکز واکسیناسیون شهرداری تهران واقع در سوله بحران بوستان بزرگ بعثت و مجهز شدن این مکان به ۲۰ کانتر، ابتدا پرسنل شهرداری تهران و در ادامه شهروندان و اتباع خارجی واکسینه شدند.

شهردار منطقه ۱۶ با توجه به اهمیت واکسیناسیون عمومی و کنترل بحران کرونا گفت: برای تداوم پویش جهادی (شهرداری تهران) در اجرای واکسیناسیون عمومی (تهران جانی دوباره می گیرد)، یک دستگاه اتوبوس در میدان بازار دوم مستقر شد که خدمات واکسیناسیون را به خانواده های معظم شهدا، افراد سالمند، معلول و کم توان و عموم شهروندان به صورت سیار ارائه می دهد و جهت اطلاع رسانی واکسیناسیون سیار در محلات نه گانه از ظرفیت مساجد شاخص، تبلیغات محیطی، فضای مجازی، پیامک و … استفاده شد.

رحیمی دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه نیز با اعلام این‌که منطقه ۱۶ در اجرای واکسیناسیون سیار که از ۲۴ مهر ماه آغاز شده و هم‌چنان ادامه دارد با تزریق ۲۰۰ دوز به صورت روزانه و مستمر، بین مناطق ۲۲ گانه بسیار موفق عمل کرده و این طرح با استقبال خوب شهروندان همراه بوده است.

وی افزود: شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز در بازدید از این مرکز سیار ضمن تزریق دوز دوم خود از نزدیک شاهد نحوه خدمات رسانی به شهروندان بود.

#روابط‌عمومی‌شهرداری‌منطقه۱۶

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.