تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 خرداد 1402 - 17:21
کد خبر : 22914

اپیسر با راه اندازی SSD نسل پنج با سرعت عملکرد 4 برابر ، آینده دستگاه های ذخیره سازی دیتا را تغییر داد

شرکت اپیسر همگام با فرایند توسعه ی دستگاه های ذخیره‌سازی دیتای پرسرعت، از عرضه نهایی SSD نسل پنج، به نام AS2280F4 خبر داد که بازار SSD را متحول خواهد کرد. این SSD از رابط پیشرفته PCIe Gen5 استفاده می‌کندکه همزمان با مجهز شدن دستگاه به فناوری‌های داخلیحفاظت از دیتا، سرعت فوق‌العاده‌ای تا 12000/10000 مگابایت بر

شرکت اپیسر همگام با فرایند توسعه ی دستگاه های ذخیره‌سازی دیتای پرسرعت، از عرضه نهایی SSD نسل پنج، به نام AS2280F4 خبر داد که بازار SSD را متحول خواهد کرد. این SSD از رابط پیشرفته PCIe Gen5 استفاده می‌کندکه همزمان با مجهز شدن دستگاه به فناوری‌های داخلیحفاظت از دیتا، سرعت فوق‌العاده‌ای تا 12000/10000 مگابایت بر ثانیه برای خواندن/نوشتن را ممکن می‌سازد. اینجهش باورنکردنی در عملکرد، آن را به نیروگاهی قدرتمند برای دسترسی و انتقال دیتا با سرعت بالا تبدیل کرده، که در نتیجهمعیار جدیدی در صنعت SSD ایجاد خواهد شد.

مطابق با استاندارد NVMe 2.0، AS2280F4ظرفیتذخیره سازی تا حداکثر 4 ترابایت را ارائه می دهد. اینافزایش قابل توجه فضای ذخیره سازی نه تنها فضای کافیرا برای ذخیره مقادیر زیادی دیتا فراهم نموده، بلکه عملکردیبا سرعت بالا را تضمین می کند و آن را برای گیمرها و سازندگان محتوای بصری حرفه ای مناسب می کند.

یکی از ویژگی های بارز AS2280F4 سیستم اتلاف حرارت فوق العاده بهینه آن است. این سیستم نوآورانه به طور موثر SSD را حتی در حین انجام کارهای فشرده خنک نگه داشته و در نتیجه از گرم شدن بیش از حد و در نتیجه افت عملکرد جلوگیری می کند. با توجه به این ویژگی، کاربران اکنون می توانند بدون وقفه از عملکرد پرسرعت، بدون نگرانیدر مورد گرم شدن سیستم خود، لذت ببرند.

اپیسر AS2280F4 برای عرضه در سپتامبر امسال برنامه ریزی شده است. با افزایش عملکرد بی‌سابقه، ویژگی‌هایپیشرفته و حفاظت جامع از دیتا، راه‌حلی بی‌نظیر برایذخیره‌سازی دیتا با سرعت بالا، ایمن و قابل اعتماد ارائه می‌دهد. این یک گام مهم به جلو در تعهد مداوم اپیسر به پیشرفت فناوری ذخیره سازی دیتا است و ما مشتاقانه منتظر ورود آن به بازار هستیم.

شما می توانید کلیه محصولات اپیسر را تحت گارانتیشرکت دیتا پرداز رایانه متین، که به عنوان نمایندهانحصاری این برند در ایران در حال فعالیت است، خریداری نموده و از خدمات پس از فروش آن در سرتاسر کشور بهره ببرید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.