تاریخ انتشار : یکشنبه 12 شهریور 1402 - 18:04
کد خبر : 25687

تقدیر از مدیرعامل فولاد خراسان به عنوان «سفیر مسئولیت اجتماعی»

دبیرخانه «جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» از مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان به عنوان «سفیر مسئولیت اجتماعی»، قدردانی کرد.  آیین پایانی این جشنواره روز سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما با حضور دکتر علی دارابی قائم مقام وزیر «میراث فرهنگی، گردشگری» و صنایع دستی و دکتر سکینه پاد، «دستیار رئیس جمهور

تقدیر از مدیرعامل فولاد خراسان به عنوان «سفیر مسئولیت اجتماعی»
دبیرخانه «جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» از مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان به عنوان «سفیر مسئولیت اجتماعی»، قدردانی کرد.

 آیین پایانی این جشنواره روز سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما با حضور دکتر علی دارابی قائم مقام وزیر «میراث فرهنگی، گردشگری» و صنایع دستی و دکتر سکینه پاد، «دستیار رئیس جمهور و مسئول پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی» و جمعی از مدیران، استادان پیشکسوت و فعالان عرصه روابط عمومی برگزار شد.

🔸به گزارش روابط عمومی فولاد خراسان، دبیرخانه سومین جشنواره «روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» با بررسی‌های میدانی و رصد فعالیت‌های بنگاه‌ها در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی و ارزیابی اهتمام شرکت ها به این مهم، از مهندس جوان‌بخت، مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان، به خاطر زمینه‌سازی و اقدامات موثر و ایجاد فضای تعامل اجتماعی در روابط درون و برون سازمانی تقدیر و عنوان «سفیر مسئولیت اجتماعی» را به وی اعطا کرد.

🔸به‌ گفته‌ی شهرام بقراط، مدیر روابط عمومی فولاد خراسان، با حمایت مهندس جوان‌بخت از نهادینه شدن درک سازمانی از مسئولیت‌های اجتماعی و‌ تاکید ایشان بر تعامل سازنده با جامعه و ذی‌نفعان، روابط عمومی شرکت نیز در سومین‌ جشنواره «روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» نشان عالی مسئولیت اجتماعی را کسب کرد.

🔸 گفتنی است این رویداد سالانه با مشارکت «خانه روابط عمومی ایران»، «نشریه تحقیقات روابط عمومی»، «انجمن روابط عمومی» و دبیرخانه «جایزه سرآمدی روابط عمومی» ۷ شهریورماه ۱۴۰۲ در سالن همایش‌های صداوسیما در تهران برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.