تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1402 - 8:45
کد خبر : 27271

بانک شهر، پیشرو در اعطای تسهیلات

لزوم پرداخت تسهیلات هرچه بیشتر به بنگاه ها، بخش خصوصی و مردم از موضوعات مهمی است که وضعیتی بهتر از همیشه را در تامین مالی بخش‌های مختلف و جوامع مختل بر اساس بند «ط» تبصره 16 قانون بودجه سال 1402 بانک مرکزی از سوی دولت و مجلس شورای اسلامی مکلف شده است که در پایان

لزوم پرداخت تسهیلات هرچه بیشتر به بنگاه ها، بخش خصوصی و مردم از موضوعات مهمی است که وضعیتی بهتر از همیشه را در تامین مالی بخش‌های مختلف و جوامع مختل بر اساس بند «ط» تبصره 16 قانون بودجه سال 1402 بانک مرکزی از سوی دولت و مجلس شورای اسلامی مکلف شده است که در پایان هر فصل، اطلاعات مربوط به تعهدات و تسهیلات اشخاص مرتبط بانک‌ها و موسسات اعتباری را منتشر کند.

به گزارش نسل برنا، بانک مرکزی در هفته‌های اخیر اطلاعات بخشی از بانک‌ها را منتشر کرد حالا اما به تازگی این آمار به‌روزرسانی شده و اطلاعات چند بانک دیگر به آن اضافه شده است.

گزارش بانک مرکزی نشان می‌دهد که مانده تسهیلات جاری و غیرجاری پرداخت شده به اشخاص مرتبط 25 بانک و موسسه اعتباری در سراسر کشور تا پایان شهریورماه سال جاری در مجموع به حدود 130 هزار و 380 میلیارد تومان رسیده و این مبلغ، در واقع به جیب خودی‌های بانک‌ رفته است.

طبق آمارها، این مبلغ توسط 20 بانک پرداخت شده و بانک‌های ایران و ونزوئلا، پست بانک، توسعه تعاون، قرض‌الحسنه رسالت و همچنین موسسه اعتباری نور، وام کلانی به اشخاص مرتبط خود نداده‌اند. بانک شهر 26 همت به اشخاص مرتبط وام داد

حال آن که بررسی‌ داده‌های منتشر شده از سوی بانک مرکزی حاکی از آن است که بیشترین رقم مانده تسهیلات به اشخاص مرتبط در بانک شهر ثبت شده است؛ به نحوی که این میزان در این بانک به بیش از 26 هزار و 460 میلیارد تومان رسیده است.

بانک شهر به عنوان یکی از بانک‌های همیشه فعال در عرصه اعطای تسهیلات به بنگاه‌ها، مردم و بخش خصوصی و دولتی، باید این موضوع را به اطلاع عموم برساند که پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی، فرزندآوری و ازدواج طی ماه‌های گذشته ، نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر مبلغ و تعداد رشد چشمگیری داشته است و این تنها ابتدای حرکت به سوی تامین مالی بزرگ بانک شهر خواهد بود.

بر اساس آمار، بیش از 5 هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی ، 3 هزار فقره تسهیلات فرزندآوری و 2 هزار و 600 فقره تسهیلات ازدواج از سوی شعب سراسر کشور بانک شهر پرداخت شده است.

ضمنا، با تاکید مدیریت ارشد بانک مبنی بر لزوم تسریع و تسهیل پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و عزم جمعی تمامی همکاران در شعب سراسر کشور برای تحقق اهداف در این خصوص، مشتریان بانک شهر شاهد بهره مندی جوانان از وام های قرض الحسنه اشتغالزایی، فرزندآوری و ازدواج خواهند بود.

بانک شهر این افتخار را دارد تا اعلام کند هم اکنون شعب این بانک تلاش می کنند با اعتبارسنجی دقیق متقاضیان، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه قرض الحسنه اشتغال زایی، فرزندآوری و ازدواج را در کوتاه تر زمان ممکن صورت می‌دهد

همچنین شعب این بانک در پرداخت تسهیلاتی همانند: پذیرندگان پایانه های فروشگاهی، کمک به واحدهای تولیدی، ودیعه مسکن، پروژه های شهری، فعالان حوزه سلامت و … نیز رشد چشمگیری داشته اند.

این درحالی است که به تازگی، بانک شهر به منظور رفع نیازهای ضروری اشخاص حقیقی، وام 150 میلیون تومانی قرض‌الحسنه نیز به مشتریان خود اعطا می‌کند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.