تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آبان 1402 - 14:09
کد خبر : 27786

اجرای طرح «حامی شهر» برای حمایت از کارتن خواب ها و افراد بی خانمان

  شهردار منطقه ۲ گفت: همزمان با آغاز فصل سرما ، به منظور ساماندهی افراد بی خانمان وبی سرپناه ،طرح حامی شهر با آماده باش شبانه مرکز خدمات اجتماعی منطقه در حال اجراست. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ با اعلام این خبر، گفت: باتوجه به آغاز فصل سرما و

 

شهردار منطقه ۲ گفت: همزمان با آغاز فصل سرما ، به منظور ساماندهی افراد بی خانمان وبی سرپناه ،طرح حامی شهر با آماده باش شبانه مرکز خدمات اجتماعی منطقه در حال اجراست.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ با اعلام این خبر، گفت: باتوجه به آغاز فصل سرما و برودت هوای سرد، به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی و امدادرسانی لازم به افراد کارتن خواب و بی خانمان، مرکز خدمات اجتماعی منطقه با همکاری نواحی ۹ گانه با گشت‌های شبانه وروز ، آسیب دیدگان اجتماعی پایش و جمع آوری می شوند.
وی با بیان اینکه طرح حامی شهر تا پایان فصل سرما ادامه دارد، افزود: در این طرح فضاهای بی‌دفاع شهری به صورت مستمر مورد بازدید قرار می‌گیرد.وپس از شناسایی افراد آسیب دیده، این افراد به گرمخانه منتقل می‌شوند.
شهردار منطقه 2خواستار همکاری و همیاری ازعموم شهروندان دراجرای مطلوب این طرح شد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده افراد بی خانمان و کارتن خواب، نشانی آنها را از طریق سامانه ۱۳۷ اعلام کنند تا در اسرع وقت اقدامات لازم جهت ساماندهی این افراد صورت پذیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.