تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 18:55
کد خبر : 28376

مدیر روابط‌عمومی فولاد سنگان: مسیر حرکت روابط‌ عمومی‌ها باید به سمت یکی شدن با رده های مختلف سازمان باشد

فولاد سنگان تا امروز با همراهی رسانه ها توانسته است به عنوان یک برند مطرح در سطح ملی بدرخشد و این تعامل و همکاری دو سویه عامل مهمی در انعکاس عملکرد و دستاوردهای این شرکت بوده است. وی افزود تمرکز ما در روابط‌عمومی بر برندسازی است و هر رسانه می تواند نماینده ای برای فولاد

مدیر روابط‌عمومی فولاد سنگان: مسیر حرکت روابط‌ عمومی‌ها باید به سمت یکی شدن با رده های مختلف سازمان باشد

فولاد سنگان تا امروز با همراهی رسانه ها توانسته است به عنوان یک برند مطرح در سطح ملی بدرخشد و این تعامل و همکاری دو سویه عامل مهمی در انعکاس عملکرد و دستاوردهای این شرکت بوده است. وی افزود تمرکز ما در روابط‌عمومی بر برندسازی است و هر رسانه می تواند نماینده ای برای فولاد سنگان باشد.

 ایمان یعقوبی مدیر روابط‌عمومی فولاد سنگان در نشستی صمیمی با اصحاب رسانه، با اشاره به رویکردهای مختلف روابط‌عمومی‌ها در سازمان در خصوص ارتباط روابط‌عمومی و رسانه گفت: مسیر حرکت روابط‌عمومی‌ها باید به سمت یکی شدن با رده های مختلف سازمان باشد تا با ایفای نقش واسط و تسهیلگر بتوانند رابطه ای دو سویه بین بدنه سازمان و جامعه برقرار نمایند و تلاش مستمر روابط‌عمومی تحکیم این روابط است.

مدیر روابط‌عمومی فولاد سنگان ادامه داد: فولاد سنگان تا امروز با همراهی رسانه ها توانسته است به عنوان یک برند مطرح در سطح ملی بدرخشد و این تعامل و همکاری دو سویه عامل مهمی در انعکاس عملکرد و دستاوردهای این شرکت بوده است. وی افزود تمرکز ما در روابط‌عمومی بر برندسازی است و هر رسانه می تواند نماینده ای برای فولاد سنگان باشد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.