تاریخ انتشار : یکشنبه 17 تیر 1403 - 17:42
کد خبر : 33124

نشست تحلیل و بررسی کارنامه بهره وری سال 1402 برگزار شد

  نشست تحلیل و بررسی کارنامه بهره وری سال 1402 و تدوین شاخص های اختصاص با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان سازمان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، نشست تحلیل و بررسی کارنامه بهره وری سال 1402 و تدوین شاخص های اختصاص با حضور رئیس هیئت مدیره

 

نشست تحلیل و بررسی کارنامه بهره وری سال 1402 برگزار شد

نشست تحلیل و بررسی کارنامه بهره وری سال 1402 و تدوین شاخص های اختصاص با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان سازمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، نشست تحلیل و بررسی کارنامه بهره وری سال 1402 و تدوین شاخص های اختصاص با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان، اعضای هیئت مدیره،مدیران ستادی و معاون ساماندهی شبکه ملی بهره وری سازمان بهره وری ایران در سالن شهدای سازمان برگزار شد.

سید عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان در این نشست اظهار کرد: سازمان در دولت سیزدهم و از زمان شروع به کار هیئت مدیره جدید با تحول و پیشرفت های زیادی روبه رو بوده است.

وی گفت: رکوردهای زیادی در تعیین تکلیف کالاها در فروش،اعاده و … صورت گرفته که همه موجب شد تا بهروری در سازمان نسبت به گذشته رشد قابل توجهی داشته باشد.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: تقدیر و تمجیدهایی که از سوی مقامات دولتی از تحولات در سازمان صورت گرفته خود موید همین موضوع است.

در ادامه این نشست کرم پور معاون ساماندهی شبکه ملی بهره وری سازمان ملی بهره وری نیز اظهار کرد: سنجش بهره وری موضوعی نوپا در سازمان بهره وری است و مسیر بلوغ خود را طی می کند.

وی گفت: بهره وری کارایی و اثربخشی و انجام درست کار است و در حوزه کارایی باید به چارچوب و صورت مالی توجه شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.