تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مرداد 1403 - 17:10
کد خبر : 33445

رئیس انجمن فولاد ایران:

محدودیت ها برای صنایع با عدالت، اعمال شود

نسل برنا- نشست خبری هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با حضور خبرنگاران روز یکم مردادماه ۱۴۰۳ در محل سالن کنفرانس این انجمن برگزار شد. در ابتدای نشست، بهرام سبحانی، رئیس انجمن فولاد ایران گفت: در سه ماهه اول سال به دلیل بحران انرژی؛ روند تولید فولاد وصادرات با کاهش مواجه شده است. وزارت نیرو

نسل برنا- نشست خبری هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با حضور خبرنگاران روز یکم مردادماه ۱۴۰۳ در محل سالن کنفرانس این انجمن برگزار شد.

در ابتدای نشست، بهرام سبحانی، رئیس انجمن فولاد ایران گفت: در سه ماهه اول سال به دلیل بحران انرژی؛ روند تولید فولاد وصادرات با کاهش مواجه شده است. وزارت نیرو باید درخصوص میزان تولید و ظرفیت برق در مناطق مختلف برنامه ریزی کند تا این چالش که فقط مختص صنعت فولاد نمی باشد، حل و این محدودیت ها برای صنایع با عدالت، اعمال شود.

رئیس انجمن فولاد ایران بیان کرد: آمارها نشان می‌دهد وضعیت در بالادست فولاد بهتر است و با وجود چالش‌ها، ۱۴ درصد رشد نیز مشاهده شده است. همچنین، کل صادرات فولاد کشور در سه ماهه نخست امسال به ۱.۶ میلیارد دلار رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۹ درصد کاهش یافته و به دلیل افت قیمت‌های جهانی و مسائل داخلی، با افت ۴۰۰ میلیون دلاری مواجه شده است.

رییس انجمن تولید کنندگان فولاد بیان کرد: برای رفع ناترازی گاز نیز باید واگذاری میادین تسهیل و برای رفع ناترازی برق در کنار ایجاد نیروگاه‌ها باید مصرف در بخش خانگی مدیریت شود و تولیدکنندگان فولاد نیز باید به سمت بهینه‌سازی مصرف سوخت حرکت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.