تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 مرداد 1403 - 22:20
کد خبر : 33809

بازدید سرزده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از نمایندگی بیمه ملت در خیابان انقلاب تهران

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ظهر امروز (دوشنبه ۱۵مردادماه) به صورت سرزده از نمایندگی بیمه ملت در خیابان انقلاب تهران بازدید و از نزدیک با بازنشستگان حاضر در این نمایندگی به گفتگو پرداخت. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، «مهدی مسکنی» مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ظهر امروز (دوشنبه) با حضور

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ظهر امروز (دوشنبه ۱۵مردادماه) به صورت سرزده از نمایندگی بیمه ملت در خیابان انقلاب تهران بازدید و از نزدیک با بازنشستگان حاضر در این نمایندگی به گفتگو پرداخت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، «مهدی مسکنی» مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ظهر امروز (دوشنبه) با حضور در نمایندگی بیمه ملت در خیابان انقلاب تهران ضمن بازدید سرزده از این نمایندگی به گفتگو با بازنشستگان و مراجعان پرداخت و مسائل و مشکلات آنان را از نزدیک شنید.

وی همچنین با مدیر و کارکنان این نمایندگی نیز گفتگو کرد و پیگیر مشکلات بازنشستگان حاضر در این نمایندگی شد.

پس از این بازدید سرزده، مقرر شد تا بیمه ملت در ارسرع وقت و به فوریت اشکالات مختلفی که در رسیدگی و فرآیند پرداخت هزینه های درمانی بازنشستگان در تهران و استان های مختلف کشور وجود دارد، رفع نموده و گزارش آن را به این صندوق اعلام نماید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.