تاریخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1403 - 18:11
کد خبر : 33961

بازدید سرزده وزیر اقتصاد از اداره کل تملیکی استان تهران

  وزیر امور اقتصادی و دارایی در بازدیدی سرزده،‌ به منظور اجرای دقیق پروژه‌ها و بررسی مسائل و مشکلات به اداره کل ویژه اموال تملیکی استان تهران رفت. به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به نقل از اداره کل ویژه تهران، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، ظهر امروز

 

بازدید سرزده وزیر اقتصاد از اداره کل تملیکی استان تهران

وزیر امور اقتصادی و دارایی در بازدیدی سرزده،‌ به منظور اجرای دقیق پروژه‌ها و بررسی مسائل و مشکلات به اداره کل ویژه اموال تملیکی استان تهران رفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به نقل از اداره کل ویژه تهران، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، ظهر امروز بدون تشریفات و به طور سرزده از اداره کل ویژه اموال تملیکی استان تهران بازدید کرد.

در این بازدید دو ساعته، وزیر امور اقتصادی و دارایی از انبارها بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان فرایند ثبت اطلاعات کالاها در سامانه یکپارچه اموال تملیکی، چیدمان و آخرین وضعیت پرونده‌های اموال منقول و غیرمنقول قرار گرفت. وی از چیدمان و سرعت گرفتن تعیین تکلیف کالا ابراز رضایت کرد.

حسین اصغری مدیرکل ویژه اموال تملیکی استان تهران روند ثبت کالاها و اموال منقول را در سامانه یکپارچه توضیح داد و گزارشی از عملکرد اقدامات ارائه کرد.

وی با اشاره به همکاری و تعامل سازنده با دادستانی تهران افزود: این اداره کل با مشکلاتی از قبیل کمبود انبار استاندارد و یکپارچه، نیروی انسانی متخصص، مسائل معیشتی و رفاهی کارکنان و فضای اداری روبرو است. همچنین وضعیت ملکی که در آن استقرار داریم بر دیگر مسائل افزوده است.

اصغری به آخرین وضعیت پرونده‌های اموال غیرمنقول پرداخت و یادآور شد:‌ در ماه‌های اخیر روند رسیدگی به این اموال سرعت گرفته و شاهد افزایش عرضه املاک و مستغلات در مزایده‌ها هستیم. برخی املاک از کیفیت و مرغوبیت لازم برخوردار نیستند و حتی چندین بار در مزایده‌ها مطرح می‌شود و باید برای این مسئله تدبیر صورت گیرد.

براساس این گزارش، 23 تیرماه امسال، فاز نخست سامانه یکپارچه اموال تملیکی (سیات) و پروژه تجهیز انبارها و آغاز عملیاتی طرح احصای کالاهای موجود در انبارها با هدف شفافیت و پیگیری آرا و احکام قضایی، تاریخ تعیین تکلیف و مختصات دقیق کالاها در انبار  رونمایی شده بود. وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز در همین راستا و برای اجرای دقیق این پروژه‌ها از اداره کل ویژه اموال تملیکی و همچنین رفع مسائل و مشکلات این اداره کل بازدید به عمل آورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.