تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مرداد 1403 - 14:37
کد خبر : 34224

آغاز پروازهای اربعین از ترمینال سلام با ارائه خدمات ویژه به زائرین

سعید چلندری، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، در نشست خبری آئین آغاز پروازهای اربعین و گرامیداشت سالگرد تدفین شهید گمنام در ترمینال سلام، از ارائه خدمات گسترده و رایگان به زائرین در این ترمینال خبر داد. وی از آماده‌سازی ترمینال سلام با امکانات ویژه و ثبت بین‌المللی این ترمینال برای خدمت‌رسانی

سعید چلندری، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، در نشست خبری آئین آغاز پروازهای اربعین و گرامیداشت سالگرد تدفین شهید گمنام در ترمینال سلام، از ارائه خدمات گسترده و رایگان به زائرین در این ترمینال خبر داد. وی از آماده‌سازی ترمینال سلام با امکانات ویژه و ثبت بین‌المللی این ترمینال برای خدمت‌رسانی به زائرین عتبات و خانه خدا سخن گفت.
آغاز پروازهای اربعین از ترمینال سلام با ارائه خدمات ویژه به زائرین

در آستانه آغاز پروازهای ویژه اربعین، سعید چلندری، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، در نشست خبری که به مناسبت این رویداد و سالگرد تدفین شهید گمنام در ترمینال سلام برگزار شد، به تشریح برنامه‌ها و خدمات ارائه شده به زائرین پرداخت.

وی با اشاره به اهمیت این ترمینال در خدمت‌رسانی به زائرین عتبات و خانه خدا، از اقدامات گسترده‌ای که در سال جاری برای تسهیل سفرهای زیارتی انجام شده است، خبر داد.

سعید چلندری، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، در آئین آغاز پروازهای اربعین و گرامیداشت سالگرد تدفین شهید گمنام در ترمینال سلام با برشمردن تلاش‌های صورت‌گرفته برای بهبود و توسعه امکانات ترمینال سلام،  در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ترمینال سلام با مساحت حدود 54 هزار مترمربع و با امکانات ویژه‌ای برای زائرین آماده شده است. این ترمینال به برکت تدفین دو شهید گمنام دفاع مقدس به ثبت بین‌المللی رسید و از این پس به طور دائمی برای خدمت‌رسانی به زائرین عتبات و خانه خدا به کار گرفته خواهد شد.

چلندری با ابراز رضایت از خدمات ارائه شده در سال گذشته، افزود: سال گذشته موفق شدیم حدود 82 درصد از زائرین عتبات و 35 درصد از زائرین خانه خدا را از طریق این ترمینال جابجا کنیم. در سال جاری نیز با تلاش‌های جناب کاپیتان محمدی و تاکید مقام عالی وزارت راه و شهرسازی، این خدمات به سایر فرودگاه‌های کشور نیز تسری یافته و انتظار می‌رود که حدود 70 درصد از زائرین عتبات از طریق شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به زیارت بپردازند.

وی در ادامه تصریح کرد: بیست و پنج موکب در شهر فرودگاهی توسط ارگان‌های مختلف از جمله پلیس فرودگاه، سپاه، شرکت‌های هواپیمایی و بسیج فرودگاه تدارک دیده شده است. این موکب‌ها از لحظه ورود زائرین به فرودگاه تا زمان خروج از ترمینال، خدمات رایگان و گسترده‌ای را ارائه می‌دهند. تمامی خودروهای زائرین نیز از تاریخ 22 مردادماه تا 9 شهریورماه به صورت رایگان در فضای پارکینگ ترمینال سلام نگهداری می‌شوند.

چلندری با تاکید بر تسهیل و امنیت سفرهای زیارتی گفت: عزیزان پلیس و سپاه در این ترمینال به جای چک و بازرسی، به زائرین خیرمقدم گفته و آن‌ها را به گیت‌های خروجی هدایت می‌کنند. این اقدامات بخشی از تلاش‌های ما برای میزبانی شایسته از زائرین در این ایام مقدس است و امیدواریم که این خدمتگزاری‌ها مورد قبول حضرت حق قرار گیرد.

این نشست خبری با ارائه جزئیات کامل از برنامه‌ها و اقدامات انجام‌شده در ترمینال سلام، به پایان رسید و سعید چلندری بار دیگر بر اهمیت ارائه خدمات بهتر به زائرین و تلاش برای فراهم آوردن شرایطی امن و آرام برای سفرهای زیارتی تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.