تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 - 19:40
کد خبر : 3588

حضور گل گهر در سمینار تخصصی چالش گاز در صنعت فولاد

سمینار تخصصی چالش گاز در صنعت فولاد، پنجم دیماه و با حضور شرکت گل‌گهر و به همت انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در تهران برگزار می‌شود.  این سمینار در محورهای پشتیبانی و مانع زدایی از تولید در زنجیره فولاد با تامین پایدار گاز و چشم‌انداز وضعیت تامین گاز پایدار صنایع انرژی‌بر در پنج سال آینده، برگزار

 حضور گل گهر در سمینار تخصصی چالش گاز در صنعت فولاد

سمینار تخصصی چالش گاز در صنعت فولاد، پنجم دیماه و با حضور شرکت گل‌گهر و به همت انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در تهران برگزار می‌شود.

 این سمینار در محورهای پشتیبانی و مانع زدایی از تولید در زنجیره فولاد با تامین پایدار گاز و چشم‌انداز وضعیت تامین گاز پایدار صنایع انرژی‌بر در پنج سال آینده، برگزار می‌شود.

تاثیر افزایش نرخ گاز در رقابت‌پذیری زنجیره فولاد ایران، میزان تاثیرپذیری صنعت فولاد از محدودیت‌های تامین گاز و هم‌چنین ابعاد سرمایه‌گذاری صنایع فولادی و معدنی در صنعت گاز از دیگر محورهای این سمینار هستند.

وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت نفت، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و هم‌چنین کارخانجات و شرکت‌های بزرگ زنجیره فولاد ایران از دیگر شرکت کنندگان در برگزاری این سمینار یک‌روزه هستند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.