تاریخ انتشار : شنبه 17 اردیبهشت 1401 - 15:04
کد خبر : 7532

شهردار منطقه ۲۲ خبر داد؛اتمام اصلاح هندسی معابر شهرک صدرا تا پایان خرداد

  شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به حادثه خیز بودن معابر اصلی شهرک صدرا گفت: طرح اصلاح هندسی این محور در دی ماه سال گذشته در کمیته اصلاح هندسی مصوب شد و اجرای آن دو هفته پیش آغاز شده است. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی در این باره اظهار داشت: یکی

 

شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به حادثه خیز بودن معابر اصلی شهرک صدرا گفت: طرح اصلاح هندسی این محور در دی ماه سال گذشته در کمیته اصلاح هندسی مصوب شد و اجرای آن دو هفته پیش آغاز شده است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی در این باره اظهار داشت: یکی از نقاط پر حادثه در معبر محلی در شهرک صدرا قرار داشت که بعد از شناسایی علت حوادث از سوی کارشناسان معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه و پلیس راهور تصمیم گرفته شد این محور مورد اصلاح هندسی قرار گیرد.
وی افزود: قرار است در این اصلاح هندسی انهار معابر به شکل رو بسته قرار گیرد که معابر مورد تعریض قرار گیرد و با توجه به یک طرفه بودن مسیر بعد از عملیات تعریض محور دو طرفه شود.
شهردار این منطقه ادامه داد: یکی از معابر حادثه خیز محلی این منطقه معابر اصلی شهرک صدرا است که حوادث خودرویی به شکل مستقیم به دلیل یک طرفه بودن تردد به وجود می آمد که با ایجاد این اصلاح هندسی شاهد کاهش حوادث رانندگی خواهیم بود.
محمدی در باره اینکه این اصلاح هندسی چه زمانی به پایان خواهد رسید، گفت: طبق برنامه ریزی های تعریف شده قرار است تا پایان خرداد ماه این اصلاح هندسی مورد اتمام عملیات قرار گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.