تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آبان 1400 - 18:05
کد خبر : 758

با موافقت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم زمان ثبت نام طرح مسکن جوانان تمدید شد

با موافقت دکتر علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، زمان ثبت نام طرح مسکن جوانان جزیره قشم تمدید شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مشاور مدیرعامل و مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان خبر از *تمدید مهلت ثبت نام


با موافقت دکتر علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، زمان ثبت نام طرح مسکن جوانان جزیره قشم تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مشاور مدیرعامل و مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان خبر از *تمدید مهلت ثبت نام طرح مسکن جوانان به مدت یک هفته* داد.

علی شاملو گفت: با عنایت به استقبال بسیار خوبی که از این طرح در بین مردم جزیره شده و نظر به درخواست های مردمی و معتمدین محلی مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام، با موافقت *دکتر درویش پور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان* زمان مذکور به مدت یک هفته و تا روز دوشنبه مورخ ۱۷ آبان ۱۴۰۰ تمدید شد.

وی گفت: مدیرعامل محترم سازمان شخصا بر روند اجرایی طرح و ثبت نام ها نظارت داشته و گزارش اقدامات واحد های زیر مجموعه را رصد می نمایند.
لازم به ذکر است تا پایان روز شنبه مورخ ۸ آبان ۱۴۰۰ تعداد ۱۱۶۹ نفر در سایت شهروندی نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نموده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.