تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401 - 11:02
کد خبر : 7681

آیین تجلیل از کارگران نمونه صنعت پتروشیمی منطقه پارس برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد ، آیین تجلیل از کارگران نمونه صنعت پتروشیمی منطقه پارس با حضور مدیران عامل شرکت‌های پازارگاد ، دماوند ، آپادانا و مدیران شرکت های پارس و پلی پروپیلن جم صبح امروز ( سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ) در محل مهمانسرای پتروشیمی برگزار شد. رییس شورای راهبردی


به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد ، آیین تجلیل از کارگران نمونه صنعت پتروشیمی منطقه پارس با حضور مدیران عامل شرکت‌های پازارگاد ، دماوند ، آپادانا و مدیران شرکت های پارس و پلی پروپیلن جم صبح امروز ( سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ) در محل مهمانسرای پتروشیمی برگزار شد.
رییس شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس و مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد در این آیین با اشاره به جایگاه ، اهمیت و نقش کار و کارگران در دین مبین اسلام گفت: این آیین به رسم و آیین و‌ توصیه دین مبین اسلام و بزرگان نظام در راستای ارج گذاردن به مقام کارگران و تلاشگران صنعت پتروشیمی در منطقه پارس برپا شده است.
دکتر‌حجت نظری تصریح کرد: آنچه امروز در این منطقه به عنوان قلب تپنده بدان دست یافته ایم مرهون تلاش های کارگران متعهدی است که با تمام وجود برای توسعه ایران اسلامی کمر همت بسته اند.
در این آیین مهندس سمیعی و مهندس مرعشی مدیران عامل شرکت های دماوند و آپادانا با تقدیر از تلاش های کارگران ارجمند به بیان سخنانی در خصوص کار و کارگران پرداختند.
نمایندگان کارگران نیز از شرکت‌های مختلف در این مراسم به بیان نظرات و سخنان خود پرداختند.
در پایان این مراسم و پس از اهدا لوح و‌ تندیس به کارگران نمونه ، ضیافت ناهار مشترک کارگران نمونه شرکت های پتروشیمی منطقه پارس برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.