تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آبان 1400 - 22:53
کد خبر : 772

بیش از یک میلیارد ریال اقلام پزشکی به مددجویان بندرامام اهدا شد

به گزارش روابط عمومی و دبیرخانه مسئولیت اجتماعی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و به نقل از خبرگزاری ایرنا- رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) گفت: یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال اقلام و تجهیزات پزشکی بین مددجویان مورد حمایت کمیته امداد این منطقه در قالب طرح شهید سلیمانی توزیع شد. سمیه محیط در

به گزارش روابط عمومی و دبیرخانه مسئولیت اجتماعی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و به نقل از خبرگزاری ایرنا- رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) گفت: یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال اقلام و تجهیزات پزشکی بین مددجویان مورد حمایت کمیته امداد این منطقه در قالب طرح شهید سلیمانی توزیع شد.

سمیه محیط در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این اقلام شامل تخت مخصوص بیماران، تشک مواج، سمعک و بسته های بهداشتی، ارائه خدمات ویزیت رایگان و تهیه دارو، ویلچر، واکر، بسته معیشتی و توزیع کارت هدیه با مشارکت شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی بوده است.
رئیس کمیته امداد بندرامام خمینی (ره) در ادامه افزود: حمایت ویژه از سالمندان، تبیین توانمندی ها و اثرگذاری سالمندان در اجتماع ، خانواده و ارتقاء سطح عزت نفس در آنان از جمله محورهای اصلی تکریم سالمندان است.
محیط از توزیع لوازم ضروری درمانی و لوازم بهداشتی بین سالمندان این نهاد حمایتی خبر داد.
رئیس کمیته امداد بندرامام خمینی (ره) اظهار داشت: نیکوکاران می توانند با همکاری، کمیته امداد را در تامین نیازهای سالمندان یاری کنند.
خاطر نشان میشود ۴۸۲ مددجو زیر پوشش کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) هستند.

https://chat.whatsapp.com/Bmmfvdhk7giLeUtHqQwOmJ

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.