تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 - 13:39
کد خبر : 7980

اعتمادسازی” و” تقویت سرمایه اجتماعی ” ازمهم ترین وظایف کلیدی روابط عمومی

شهردار منطقه ۲ درمراسم گرامیداشت هفته روابط عمومی اظهار کرد: “اعتمادسازی” و “تقویت سرمایه اجتماعی” در میان شهروندان را دو وظیفه کلیدی روابط عمومی ها در شهرداری است. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی ، شهردار منطقه در این مراسم ضمن تبریک هفته روابط عمومی و ارتباطات گفت: روابط عمومی واسطه اثرگذار

شهردار منطقه ۲ درمراسم گرامیداشت هفته روابط عمومی اظهار کرد: “اعتمادسازی” و “تقویت سرمایه اجتماعی” در میان شهروندان را دو وظیفه کلیدی روابط عمومی ها در شهرداری است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی ، شهردار منطقه در این مراسم ضمن تبریک هفته روابط عمومی و ارتباطات گفت: روابط عمومی واسطه اثرگذار میان مدیریت شهری، پرسنل سازمان و عموم شهروندان است و با عملکرد مناسب می تواند مردم را به حقوق شهروندی خود آگاه و زمینه را برای حل مسائل و مطالبات آنان فراهم کند.
وی با اشاره به وظایف و نقش روابط عمومی در مدیریت شهری، افزود: شهروندان به عنوان صاحبان اصلی شهر ،مخاطبان و به نوعی مهم ترین سرمایه اجتماعی شهرداری هستند و ما به عنوان کارگزار آنان موظف به حفاظت از حقوق آنها هستیم .
صالحی تاکید کرد: به کمک روابط عمومی می توان اعتماد میان مدیریت شهری و شهروندان را گسترش داد و با این اعتماد سازی بستر مشارکت انها در تحقق و پیشبرد برنامه های شهری را فراهم کرد .
شهردار منطقه دو با بیان اینکه امروزه در سطح جهانی مدیریت استراتژیک مطرح است گفت: رویکرد سیاستگزاری در برنامه ها و فعالیتها ضروریست و روابط عمومی در شهرداری که یک سازمان خدمات رسان است می بایست ضمن شناسائی نیاز مخاطبان توانمندی لازم برای انتقال برنامه های سازمان به شهروندان و ارتقاء مطالبه گری آنها را داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه روابط عمومی وکیل مدافع سازمان در داخل و مدعی العموم در بیرون سازمان است، گفت: یک روابط عمومی موفق با آگاهی و پذیرش این مسئولیت در صورتی به اهداف خود دست پیدا می کند که پاسخگویی، اعتماد سازی انتقادپذیری، ایجاد ارتباط دوسویه اطلاع رسانی اغنا کننده با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و فن آوری جدید را در دستور کار خود قرار دهد.
شهردار منطقه ضمن قدردانی از زحمات روابط عمومی منطقه در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات اظهار داشت: امید است روابط عمومی با انرژی و آرامش بیشتر و در قالب یک تلاش برنامه‌ریزی شده و هوشمندانه بتواند سازمان و مخاطبان را به یک نقطه تعاملی‌، تفاهمی و مشارکتی نزدیک سازد و رسالت خود را در راستای تحقق اهداف مدیریت شهری ایفا نماید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.